zondag 4 oktober 2009

Bistro De Zaak

Ik woon in Arnhem, maar ben geboren en getogen in Eerbeek (Veluwezoom, ruwweg halverwege tussen Apeldoorn en Arnhem). Eerbeek was jarenlang een culinair Siberie, met uitzondering van de plaatselijke Chinees. Daar is gelukkig verandering in gekomen met Bistro De Zaak.

Verwacht hier geen gastronomische hoogstandjes, maar ga er gewoon eens lekker eten. Ik was er met mijn maman en broer F (we komen er een paar keer per jaar) en hebben het er weer prima gehad. Helaas was er nog geen wild op de kaart (het culinaire wildseizoen begint pas op 15 oktober), maar ik weet uit ervaring dat je dat er heel goed kunt eten.

Deze keer ging ik voor de huisgemaakte rundercarpaccio met appel/balsamico-creme (lekker!) en de rib eye-steak met pepersaus (iets te hard gebakken, maar de rib eye was er niet minder smakelijk om en de saus was heerlijk). De toet sla ik meestal over en ook nu beperkte ik me tot een kop koffie (Peeze!).

Oproep aan heel Eerbeek en omstreken: allemaal naar De Zaak!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...