woensdag 16 maart 2011

Wraps met roomkaas en gerookte zalm

Ik ben op het moment niet helemaal fit. Ziek, zwak en vooral misselijk om precies te zijn. Iedere lust tot eten en koken ontbreekt, dus het blijft voorlopig even een beetje rustig hier. Gelukkig had ik nog dit recept achter de hand.

Trouwe lezers van dit blog weten dat ik in het verleden niet veel positiefs te melden had over wraps, maar dat dit inmiddels is bijgedraaid. Sinds ik het licht heb gezien, maakte ik wraps met kipfilet, kaas en paprika, wraps met geitenkaas, Coppa di Parma en tomaat en wraps met chili-rosbiefreepjes en kidneybonen. Hierbij komt nu de combinatie roomkaas - gerookte zalm. Een bekend duo, vooral als beleg voor bagels. Het werkt echter ook perfect met wraps!

Voor 2 personen:
4 (meergranen) wraps
½ bakje Philadelphia roomkaas (light)
1 lente-uitje
4 plakjes gerookte zalm

Besmeer de wraps met de roomkaas. Hak het lente-uitje in dunne ringetjes en verdeel deze over de wraps. Leg op iedere wrap een plakje gerookte zalm en rol de wraps op. Snijd ze schuin doormidden en serveer direct.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...